FAQ - často kladené dotazy

Stavy objednávky

  • 1) Kdy dorazí objednávka 
  • 2) Jak dlouho trvá dodání? 
  • 3) Doba dodání 25 dní již uplynula, co s tím? 
  • 4) Platba složenkou 

1) Kdy dorazí má objednávka? 

Doba doručení trvá obvykle 15-25 dní od data odeslání. Pokud Vám během této lhůty nebude zboží doručeno, zajděte se zeptat na Vaši poštu. Pokud na poště zásilku nedohledáte, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím našeho zákaznického servisu. 

2) Jak dlouho trvá dodání zboží?

Dodání trvá 10-25 dnů od data odeslání. Zboží je expedováno nejčastěji během 5 dnů od obdržení platby.

3) Doba dodání 25 dní už uplynula, co s tím?

Dodací lhůta 10-25 dní začíná plynout až ode dne odeslání zboží dodavatelem, nikoli ode dne vytvoření objednávky. Pokud byla dodací lhůta skutečně překročena, zkuste se prosím informovat na poště, zda tam zásilku nemají. Zásilky jsou odesílány jako obyčejný balík (lze dohledat dle jména adresáta). V opačném případě nám prosím napište email, budeme Vás informovat o dalším postupu.

4) Platba složenkou

Při platbě složenkou plaťte složenkou typu A. Jako majitele účtu uveďte Jan Kabeš, U Stadionu 700, Chrudim, 53703. Číslo bankovního účtu je 670100-2209906398/6210. Jako Variabilní Symbol uvádějte vždy číslo objednávky. Pokud je vyžadován název banky, uveďte: mBank S.A.


Reklamace / Vrácení zboží

  • 6) Jak reklamovat, vrátit nebo vyměnit zboží? 

6) Jak reklamovat, vrátit nebo vyměnit zboží?

Nejprve vyplňte reklamační tiket, který se nachází ZDE. Do balíčku vložte průvodní dopis s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy, kam uveďte především číslo objednávky a číslo Vašeho bankovního účtu. Máte-li zájem o zaslání nového zboží, prosíme o uvedení tohoto požadavku namísto čísla bankovního účtu. Balíčky nezasílejte na dobírku. Mrzí nás, že musíte zboží vrátit, doufáme však, že nákupní galerii BRYLLER.cz zachováte přízeň a zůstanete naším stálým zákazníkem.


Způsoby platby

  • 7) Je možné platit dobírkou? 
  • 8) Jak mohu platit? 

7) Je možné platit dobírkou?

Platit dobírkou z podstaty fungování našich služeb možné není, pokud se Vám bude náš obchodní model líbit, zkuste si objednat nějaké zboží třeba za 100,-, abyste si ověřil(a), že jsme solidní.

8) Jak mohu platit?

Platit lze bankovním převodem nebo poštovní poukázkou typu A. Platba dobírkou není možná - podrobnosti najdete v sekci Způsoby platby.


Způsob doručování zásilek

  • 9) Je možný osobní odběr zboží? 
  • 10) Přišla pouze část objednávky, co s tím? 

9) Je možný osobní odběr zboží? 

Zásilky jsou zasílány přímo ze zahraničí, proto není možný osobní odběr.

10) Přišla pouze část objednávky, co s tím?

Náš zahraniční dodavatel často rozděluje objednávku s více kusy zboží do několika balíků, aby bylo poštovné opravdu zdarma. Zbylá část objednávky dorazí proto nejspíše každá v samostatném balíčku. 


Poštovné

  • 10) Zasíláte zboží i na Slovensko? 
  • 11) Kolik stojí poštovné? 

10) Zasíláte zboží i na Slovensko?

Zboží odesíláme i na Slovensko, zde je rovněž poštovné zdarma tak, jako u všech našich zásilek a to kamkoliv po světě. 

11) Kolik stojí poštovné?

Ani korunu! Všichni naši zákazníci od nás dostávají dopravu zboží kamkoliv po světě zcela ZDARMA! Nelimitujeme však ani minimální hodnotou zásilky, proto poštovné zdarma dostane zákazník, který u nás objedná např. za 30,- Kč, stejně tak ho ale bude mít zdarma zákazník, který u nás objedná třeba za 1000,- Kč. 



Nenašli jste mezi těmito otázkami tu, na kterou se chcete zeptat? Napište nám ji na náš email - info@bryller.cz , rádi Vám ji co nejdříve zodpovíme. 

o bryller.cz

Kombinujeme nejširší nabídku stylů a barev slunečních brýlí pro každou příležitost, ke každému kusu oblečení - a to vše za ty nejlepší ceny, společně s dopravou na všechny objednávky kamkoliv po světě zcela zdarma!

Vítejte na Bryller.cz

Kontakt

  • +420 728 605 622
  • info@bryller.cz

Facebook

Bryller.cz © 2014 • Fotografie zakoupeny na Prometeus / 123RF Reklamní fotografie